|
 |

| Gå tilbage til forumoversigten |
Emne: Claus Andersen og os andre |
Af: Sten Falkenberg |
30/12-2003 10:41 |
#1 |
Det er en imponerende række af inlæg Claus Andersen har i dette debatforum. Da jeg i dag loggede på var 27 ud af 33 inlæg startet af Claus. Jeg anerkender fuldt ud Claus Andersens ret og viden inden for det område som han beskæftiger sig med, og brænder for, men jeg vil stille spørgsmål ved om det er meningen med et debatforum at een person skal fylde så meget. Som almindelig bruger føler jeg det udelukkende drejer sig om politik og hvor dårligt vores nuværende regering gør det, hvilket jeg ikke skal modargumentere, men hvis et enkelt emne skal fylde så meget på et debat forum burde det lægges i en emnefolder a la nyhedsgrupper, således at de der ikke har samme brændende interesse for politik og arbejdsløses vilkår som Claus Andersen, har en mulighed for at blive synlig her i debatforummet. Det er min påstand af denne ensidige debat afholder andre fra at starte andre emner herinde
|

Af: Michael Bjørnbak Martensen |
05/01-2004 18:48 |
#2 |
Det har du ret i.
Plus, at Claus Andersen har sit udkomme af at undervise ledige - hvilket selvsagt stiller spørgsmålstegn ved om det er de ledige, Claus Andersen ønsker at støtte eller det er Claus Andersen, Claus Andersen ønsker at støtte.
|

Af: Claus Andersen |
06/01-2004 21:41 |
#3 |
Jeg vil da give Sten Falkenberg ret i at jeg fylder ret meget i dette debatforum med mine debatindlæg omkring beskæftigelse og frivilligt socialt arbejde. Og det kan måske afholde andre for at deltage med andre relevante emner, så jeg vil tilslutte mig ideen om at dele debatsiden op i emnegrupper. Så må vi håbe det kan hjælpe på debatlysten og at andre ønsker at bringer andre emner på banen. Jeg vil fortsat fremsætte mine meninger omkring de "svage" i vort samfund og gerne under specifikke emnegrupper. Tak for kommentaren, Sten Falkenberg
|

|
Det er nødvendigt at være oprettet som bruger på DKby.net for at lave indlæg. Såfremt du allerede er oprettet som bruger skal du blot logge på via nedenstående formular ellers kan du gratis oprette en bruger ved at klikke her!
|
 |
 |